1 År!!

Nu har vi hunnit bo i huset i ett år. Tiden går sjukt fort när man har roligt. Mycket har hänt. Huset på insidan är i det närmsta omgjort. På utsidan håller vi nu på att bygga om altanen på baksidan, Det grönskar igen och insynsskyddet är här=).
De har nu gått 11 veckor sedan jag började jobba på akuten och jag trivs och tycker det är roligt att gå till jobbet igen, många tragiska livsöden men intressant för mig och jag utvecklas.
Något som genomsyrat denna första dela av året är väl snoriga barn. I dag vabbas Lovisa som har feber igen lite varannan veckas feber. Men liksom mycket annat så är det väl bara att härda ut=)
I fredags var jag iväg på den årliga vårfesten med mina ex jobbarkompisar och vänner=) Jätte kul och se alla igen och de var så fina alla hade verkligen gått all in för denna kväll. Själv hade jag en jättefin klänning som mamma hade sytt. allt klaffade och det var jättetrevligt.
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0