Go Fredag!

Våren är äntligen här!! Häromdagen var vi ute på promenad och där var de, de små gula, som Ebba har längtat efter. Tussilago!!!- Mamma när det kommer blommor då ska jag plocka de till dig för du är så snäll- den har hon kört med sen i januari=).
Dagen idag har inneburit jobb, jobb, jobb=) Jag stack mitt första barn idag=) Det gick bra. jag har ju funderat lite på hur det kommer kännas men kändes helt ok=) Barnet var endast 2 veckor gammal....
Tjejerna var idag återigen på dagis. Det märktes tydligt när jag hämtade de inte Ebba så mycket men lovisa var jättetrött och jätteledsen när vi kom hem. Så svårt när de ej kan uttrycka sig ordentligt!
Nu väntar en ledig helg och det känns helt ljuvligt!!
Kram o Hej!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0