Blä för SNÖ!!

Nej nu räcker det väl?! Så trött på snön och då har vi knappt haft nån vinter. Till och med barnen börjar ledsna, ebba suckar varje morgon. Åhh snö idag igen...Hon är så söt=) 4 år och många funderingar. Jag är ju stor tjej nu mamma så jag behöver inte ha cd på när jag ska sova sa hon igår kväll (efter sagan brukar hon få lite musik/ramsor på låg volym). En timme senare när hon kommit upp på grund av diverse anledningar fick vi ändå sätta på cd´n=)
Ikväll väntas jobb men innan det en vända på gymmet, bäst att passa på nu när jag snart ska sluta =/.
Har mer och mer konstiga drömmar om hur det blir med jobbet tänk om jag inte klarar nånting :-S. Tänk om ingen tycker om en ja fy...Men, men försöker att tänka att nu har jag mycket mer erfarenhet så mest ska det  bli spännande.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0