Avskedsmiddag!

Idag har jag varit på avskedsmiddag med de finaste! God mat och trevligt sällskap vi satt kvar ett bra tag! var sen hem till lilla Hanna för att se hur de hade det i det nya huset. Superfint var det och jag blev så sugen på att flytta igen så man får göra om=). Fina presenter fick jag oxå! De kommer passa in så bra här hemma. I morgon bär det av på shoppingtur med svärmor. Ska bli trevligt=)
Magnus har jobbat örsta dagen , han är nöjd och det blir nog skönt för oss båda att han kommer igång och jobbar igen. Det blir ju lite som att för den ena står tiden stilla men n för den andrar rör det på sig hela tiden. Det viktigaste är att aldrig ta varandra för givet. men ibland är det så lätt att göra det mitt upp i allting.
Nästa vecka går jag 2 pass sen är det Eskilstuna som gäller...
Till er alla på avdelning 2 i Köping, från Mig, en riktigt stor KRAM och HEJ DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer sakna dig! KRAM.

2012-02-21 @ 06:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0