Äntligen!

Nu har vi haft en riktigt vårfin dag, nästan all is har smällt bort på gården=). Det har väl varit mest vardag men det är ju det som är så skönt. Idag har Lovisa bajsat på pottan=))) Normalt brukar hon sitta en kort stund sen går hon därifrån men idag satt hon kvar!! vi har inte börjat potträna henne än men pottan står där och ibland sitter hon och ibland inte. Idag visade hon så tydligt när hon precis började bajsa att hon inte ville ha det där varpå jag satte henne på pottan där hon fick ut resten. Stolt blir man, men tiden går alldeles för fort. Ebba fick premiärcykla idag och i och med det fick jag mig en liten joggingtur=) Till en början var hon osäker men efter ett tag så satt de gamla takterna i! Hon lärde sig ju att cykla utan stödhjul förra våren=)
Nu har jag semester några dagar till och sen 2 dagar kvar i Köping!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0