2 pass kvar innan nya jobbet!

Helgen är slut och nu återstår 2 pass att jobba på Köpings sjukhus Västmanland. Det är helt sjukt hur snabbt tiden gått nu på slutet. Och vad jag tjatar om det=) Idag kom det en anhörig på jobbet som oxå kommer att bli min kollega i Eskilstuna och efter att ha pratat med henne så känns det jättepirrigt och kul och spännande och läskigt o skoj och skrämande och framförall lugnande och skitskoj! hur jag nu ska klara av det hela kan man ju undra men det ska nog gå bra=) Väldans tjat om det just nu men nånstans måste man ju få tjata=)
Idag fyllde min goa svärmor 70 år! mannen min hade gjort en tavla och bakpå skrivit så många fina rader om hur det är att ha en sån som Anita till mamma och svärmor!! Man är alltid välkommen där, man får alltid fika/mat man känner sig alltid trygg sammanfattar orden!
Ebba lilla gumman håller på att lära sig skriva=) Jätteduktig börjar hon bli! Kastar om bokstäverna lite men annars så, hon har tidigare ej haft nå intresse för att rita eller skriva men nu är hon på gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0