Dagens paket 17 december! En dag att fira=)

I dag får ni en gammal bild. Ebba fick ett par trosor som var likadana men som var rosa. Hon hade dock hunnit sätta på sig de innan jag hann fota.
Ja den 17 december idag. Lovisa blir 6 månader idag, tänk redan ett halvår. Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Tiden går alldeles för fort!!
I dag är det oxå 11 år sedan jag och Magnus träffades. Det var samma dag som skolavslutningen för jullovet-99. Jag(16 år) gick i ettan, på gymnasiet och han (17 år)gick i tvåan. Tillsammans med ett par andra spelade han i ett band och uppträdde på avslutningen.
På kvällen gick vi på bio (deep blue sea) haha! det var Magnus som valde och det blev den framför Notting Hill som gick samtidigt=).
Usch ja det känns som igår alltihopa.!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0