Då var det dags igen.

Den 16 oktober visades det ett stort starkt pluss på stickan, och har vi räknat ut detta rätt så blir Ebba storasyster fram till sommaren. Det känns konstigt att vi tre ska bli fyra och att det nu blir en till liten goding som man ska tycka lika mycket ont. När man frågar andra så säger de att det finns ingen botten på hur mycket kärlek en mamma och pappa kan ge och att man älskar alla barn precis lika mycket men på olika sätt=).

Hur har jag mått då? Jo jag har mått illa och kräkts och nu mår jag bara illa det är femte dagen nu utan kräkning=) Vi får se hur det går, det gick över till slut i vecka 16 när jag gick med Ebba så det är bara att vänta och se.

Något annat att se fram emot är resan till ULLARED!!! Den 27 bär det av och då ska det shoppas julklappar.

Annars flyter allt på som vanligt i Leos residense!!
El plusso!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow,vad roligt för er. Hoppas att illamåendet snart går över. En stor kram/ Sara

2009-11-06 @ 19:32:13
Postat av: Fröken K

Grattis grattis grattis! Vill ni veta vad det blir för färg? Blå eller rosa. :D

2009-11-06 @ 23:47:35
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0