På plats!

Nu har vi bott i nya hemmet i snart en vecka, det mesta börjar komma på plats men det saknas tapeter fortfarande eller ja snygga tapeter..de kommer troligtvis idag eller i morgon. Ebba har inskolats på dagis denna vecka, det har gått kanonbra. Jag tror inte hon har hunnit reflektera så mycket över att det är ett nytt ställe. De använder sig av en lite annorlunda inskolningsmetod, mer intensivt en hel vecka å idag är första dagen som hon är ensam från halv 8 till ca 13.15.
Måste nog säga att jag gillar det här dagiset bättre, många lokaler att vara i och fin utegård, sen kan det ju vara för att gruppen är inriktad 1-3 eller att det är en grupp på 15 isf 19, men jag tror nog att det beror på personal och miljö=).

Ja lägenheten, är ju ingen lägenhet det har nu sjunkit in att det faktiskt är en bit hus som vi bor i och att det känns helt rätt både magnus och jag stormtrivs, ebba är glad för hon har mer yta att springa omkring och busa på.

Trädgård har vi oxå=), vi har fejat lite på baksidan med att flytta en stor buske så det saknas en bit gräs men vi har sått nytt och hoppas att de ska komma nuuu helst=).

Alla är hjärtligt välkomna att hälsa på, vi har semseter denna vecka och inget inplanerat så ring=)
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0