3 veckor!

Nu har vi bott i Kungsör i tre veckor redan. Allt känns och är jättebra, Ebba trivs på dagis och vi börjar få riktigt ordning här hemma. I morgon ska farmor ta hand om Ebba redan klockan 7 på morgonen så jag och Magnus kan tapetsera det sista rummet. På tal om atttapetsera....Ebba hjälpte till när vi tapetserade om i köket, rätt som det är står hon med en fot i tapetklister burken=) 


Mycket besök har vi haft oxå! Några av stammisarna är min kära syster och hennes sambo! Alltid lika välkomna förstås. Våra goda vänner Anders&Sofie har oxå varit förbi med sin lilla Alva!!
Busfröt Alva

Daniel och Karolina har oxå varit här. Det skiljer bara 12 dagar mellan deras dotter Melba och Ebba. Det är så roligt o se hur de leker och kommunicerar.  Det var så sött när Melba skulle både pussas och kramasmed Ebba. Ebba var lite svårflörtad men hajade snart det hela=)      

Nu är det inte lång tid kvar innan jag börjar på riktigt i Köping=). Känns spännande att göra något annat. Tre veckor tror jag att det handlar om som jag är kvar i Eskiltuna.

Sköt om er alla, tänker speciellt på lilla Lea idag som kämpar mot en urinvägsinfektion lillskruttan! 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0