Söndag!

Nu var det ett tag sen jag/vi skrev här. Mycket energi har gått åt till att att hand om lillskruttan. Hon är bättre nu och har klarat av två dagar ensam på dagis redan. Första premiärdagen behövde hon bara vara där tre timmar,jag jobbade kväll så hon började kvart i två=). Dagen efter började hon kvart över 6 stackarn, vi åkte tillsammans och lämnade henne. Det kändes skönt på nå vis var det liksom självklart Magnus och jag och Ebba liksom.hmmm...
Så här ser det ut när man fått äta alldeles själv=)                        Våran alldeles egn Toker                           Så här ser det ut när man ska hålla lillskruttan på bra humör
I fredags fick skruttan sova hos faster Nina. Lite avlastning för mig och Magnus så vi kunde sova lite. Känns så bra att lämna henne där, litar helt och fullt på henne (Nina). Jag kommer ihåg när jag var yngre så sa jag flera gånger tror jag att när jag fick barn så ville jag att de skulle bli som hennes barn. Trevliga och väluppfostrade....alldrig sura eller arga..*harkel* nejdå skitmysiga barn de har hon=).

Idag är tanken att vi ska ge oss iväg till Marieberg i Örebro. Hoppas att det kan bli så. Det som kan hindra är en jäkla pizza som jag åt i fredags...behöver inte säga mer än att de var nog en dålig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0