Ovant!

Nu jobbar jag officiellt inte längre på strokeenheten i Eskilstuna längre, Känns konstigt, har nog inte landat i det än.
Många kommer jag att sakna enormt mycket, men det är att se frammåt o finna nya goa kollegor, de finns nog i Köping oxå=).
Börjar på måndag kl 07:00, spännande, det känns skönt att "bara" gå bredvid några dagar innan jag ska ha alldeles eget ansvar. Känns skönt att de e positiva att jag ska komma i alla fall.
Jaja ett steg för min personliga utveckling skulle man väl kunna kalla det. Ser inte fram emot pappersjournaler dock men det löser sig....=)

Sköt om er alla!
TACK ALLA PÅ DEN FANTASTISKA ARBETSPLATSEN 72 S STROKEENHETEN I ESKILSTUNA!!!
NI HAR EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA=)


//Anna

Kommentarer
Postat av: sandra

TACK själv Anna.. inte för att jag räknas till dom längre.. men iaf :) Lycka till på nya jobbet!! kraaaaam

2009-06-17 @ 16:21:38
URL: http://ajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0