Update!

Nu var det ett tag sen igen som denna blogg blev uppdaterad. Mycket som ska hinnas med, dagarna går för fort. Jag har hunnit med min enda semestervecka för denna sommar. Så går det när man byter arbetsplats mitt i sommarn.
Ebba har semester nu med Magnus, lite tråkigt att gå till jobbet när de är hemma men men, det blir fler sommrar=).
Jag jobbar ju bara två helger denna sommar så vi ses ju då=).

Ja livet flyter på, vi har kommit tillrätta i huset, hunnit med två vändor till Parken Zoo. Jag har varit på möhippa. Vi skulle ha åkt till Skansen men det blev så tråkigt väder så vi stannade hemma. Trädgården blommar och blommar över jordgubbar har vi massor av fast de är  småsniglar som käkar av de jäkla skit. Vi som satte upp nät så inte skatorna skulle ta de.=)

ja bilderna får tala för sig.
Lek hos famor!Parken Zoo
Klättrar i en trädstock på parken zoo.Badbruden!
våra fina liljorCoolingen!Nya rutchkanan är jättrolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0