FY VAD LIVET ÄR ORÄTTVIST!

Fick ikväll reda på att en efterlängtad liten bäbis kom till världen för att sedan lämna den igen. Lungorna kollapsade kort efter förlossningen och det fanns inget att göra. Alla mina tankar går till Hanna och Johnny. Ett ljus kommer att stå tänt i Leos hus ikväll.

Efter beskedet höll jag om min egen lilla skrutta länge...minnena efter min egen förlossning är fortfarande färska det skulle lika gärna kunnat vara nån vecka sen jag födde känns de som ibland. Ebba är ett och ett halvt år redan och när jag höll om henne och berättade hur mycket jag älskar henne så tittade hon först på tårarna jag hade i ögonen sedan klappade hon mig på båda kinderna, hon förstod att mamma var ledsen.

 Bilden visar en nyfödd Ebba Leo, 1.5år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0