Nu har det hänt!

Ebba har smittat mig! Snorig och täppt i näsan =/ Idag stannade jag hemma från jobbet för att det kändes för jäkligt. Jobbade första dan igår efter tre veckors mammaledighet. Kändes helt ok, kul! Nåja nog om mig.

Ebba är innte på sin tredje feberfria dag så det värsta är över nu tror vi. Hostar lite fortfarande och är snorig, men det kan ju sitta i ett tag, speciellt nu när det är dagisdags.
Dagis ja, det går jättebra, börjar fatta tycke för fröknarna så öven om det bara är två månader som hon ska gå där så kommer det bli jobbigt att lämna de i alla fall för mig. Nu dag på dagis i morrn, det är så kul o komma dit o se hur våran lilla "ängel" beter sig i grupp=) Men de går bra hittils i alla fall.

Tjing
// Anna
Ebba och jag!

Kommentarer
Postat av: sara

eum.. du är förvånad? klart som fan att man blir sjuk av de där små monsterna.. ;) pussa på gurkan från mig!

2009-02-09 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0