40 år fest för hela slanten!

Tre dagar ledigt från jobbet=) Dessa dagar har  inneburit planering och iordningsställande av fest...Fredagen började tidigt jag med svägerska bakade 10 tacotårtor, fick hjälp av grabbarna dvs Magnus mfl som ställde upp och iordninstlla le grande partytältet som för övrigt har sjungit sin sista vers=).
Girlanger och belysning stjärnor och ljus....sedan kom den blivande födelsedagtjejen hem med sin familj från CYPERN bruna och fina=).
Lördag pysslades de under förmiddan och sedan var det öppet hus från 16:00 kvällen verkade lyckad, magnus jag och ebba lämnade den redan kl 23:00 regnet öste och ebba låg i vagnen och sov ..så klart med regnskydd men efter ett tag så blev ganska kallt så vi traskade hem och lät ungdomarna fortsätta festen=) Söndagen innebar givetvis städning men eftermiddagen tillbringades i Köping på Himlabacken där Sanna Nielsen och Sonia Alden bjöd på allsång!
Hoppas att stora "syster " tyckte festen var lyckad trots undantagen=)
Kram alla!
 På väg till partyt!
 Kvällens Väktare!
 Tjejerna bärplockar lite innan festen tar fart!
 Födelsdagsbarnet!
 Tältet dagen efter.... tror det var vinden och inte partyt som välte det!!
Tältet i en annan vinkel!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jodå storasyster är mer än nöjd med kalaset ! Det var en jättefin present att få när man kom hem. Tack än en gång för att ni ställde upp och gjorde min 40- års fest till en kul kväll ! Kram till er ! // Nina

2009-08-17 @ 10:03:23
Postat av: Nina

Jag är oerhört tacksam för att ni iordningställde mitt kalas och höll i allt !!!! Massor med kramar till er !!

2009-08-19 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0